tisdag 8 december 2009

Å så var det dags för veckans julklappstips...



Riktigt fina kuddar, särskild den till vänster...

I övrigt så är det mörkt, kallt, grått och blött ute och det verkar även sprida sig till mattornas inre. Dock har det pyntats och bakats lussebullar i helgen för att försöka att komma i lite stämning. Mig har dom rastat i skogen och jag har fått lära mig att balansera på stockar och försöka få fatt i korvbitar gömda på de mest konstiga ställen. Det verkar åtminstomde roa dom en aning och det är ju bra.

2 kommentarer:

Linda Maria Karlsson sa...

Hej! Tack för kommentaren. Vilken fin mopskille du har. =) Ska absolut följa sin blogg i fortsättningen! /Linda

Anonym sa...

Åh, såna där vill min matte ha säger Bark. Matte tycker nog att de i tyg är lugnare. I dag har hon spacklat igen minnena av mina tandrallyn i tvättrummet igen.