onsdag 23 december 2009

Första dan - en favorit i repris!

Första dagen hos mina kära ägde rum på pricken för ett år sen i dag och inlägget var det ni ser nedan. Väl värt att minnas och en dag att fira och uppmärksamma. Summan av kardemumman är att det har varit ett tufft och väldigt dyrt år med mycket elände och veterinärbesök. Men mest har det varit ett fint och spännande år och jag är enormt älskad och uppskattad. Ingen anade vidden av den kärlek som kom med mig!

Oj, kolla vilket litet ynk jag va! Minst och minst mopsig i kullen. Ni måste medge att jag har växt till mig fint även om en av kulorna helt la ner ;)







Hjälp! Jag är avlämnad, bortlämnad, utlämnad. Har nu slocknat i en blå väska i total utmattning. Shize pomfrize - fullpumpad med nytt. Lite läskigt att somna själv utan brorsan men nån ny sitter och blinkar rart mot mig och tillslut dundrar mitt huvud obevekligen i golvet av trötthet. Här är en dokumentation av mitt första möte med den nya familjen.

Inga kommentarer: