söndag 13 december 2009

Kloklippning och tandborstning...

... hann vi också med. Å så lite häng med Mynta (liten rar hundtjej) medans skittunnan skulle tömmas. Jag fick inte hänga med då. För vanskligt - jag är liksom svag för bajs. Pinsamt med dessvärre sant. Jag har även fått stå ut med att den av mattorna som inte är så skillad på foto har tvingat mig att posera med en ulltomte! Gud så plågsamt. Jag skulle bli mycket förvånad om det blir en enda bra bild. Nåväl, det blev en lång söndag. Kvällsmat och bio återstår.

5 kommentarer:

Anonym sa...

ha de där me kloklippning.. matte har missat två tider på djuraffärn nu o ja är glad så länge jag slipper! betsy

Lule sa...

Åh fina Betsy,är det besvärligt för dig med kolklippning? Jag var på väg till dig i dag med det kom saker emellan. Försöker i morgon igen. Ska jag ta med mig kloklipparen?

Anonym sa...

hon har aldrig lyckats förrän vi gick till djuraffärn.nåå hon har ny tid onsdag.. så kan vi rejsa i snön!! tycker de e lite kallt men roligt..betsy

Lule sa...

Åh nej - blev inget i dag heller. Jag fick inte följa med till jobbet. Nytt försök i morgon då - jag lovar....

Anonym sa...

ååh taskigt! betsy