tisdag 29 december 2009

Jag längtar efter bossen!


Den ni ser på bilden har jag för tillfället fått nog av. Nä tacka vet jag bossen. Hon är helt enkelt min favoritmatte och nu har hon varit ifrån mig en hel vecka. Närmare bestämt i Norrbotten, Lule. Det är så man vill gråta när man tänker på att hon åker till våran absoluta favoritplats och gemensamma födelseort utan mig! Fy bubblan vad eländigt. Nu är hon i alla fall på väg hem med nattåget och det gör att det känns aningen bättre och vi har ju alla fall haft snö här också - lite Lulelikt faktiskt. Men gu nåde henne om hon åker dit en gång till utan mig, det säger jag bara.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lule, när dom ser ut så där är det inte mycket man kan göra. Tro mig, det har jag lärt mig av Chippa och Aikki. Dom säger att enda sättet att få människorna att släppa papperen i det där läget är att servera lite goda drinkar. Kan du göra ginåtonik? undrar Bark

Lule sa...

Ginåtonic! Ok, jag ska genast lära mig det.

Lule sa...

Kommer hon se roligare ut också då kanske?