fredag 18 december 2009

Betsy




Ett kort besök hos den sköna, svarta mopsdamen i mitt kvarter. Hon har ett mycket större kontor än jag där hon bossar och stjäl hjärtat hos alla frisörer. Detta var vår andra dejt och det blev mycket hångel. Vi älskar pussar, helst blöta långtradare. Sedan en repa ut i parken där Betsy körde mopsryck i snön. Jag måste medge att jag blev alldeles till mig över att ha en specialdam i mitt liv (Sivan finns, men hon är ju terrier). Vi tävlade i att nosa på fläckar och jag markerade ivrigt på allt jag kom åt. Även matteben, vilket inte är så värst populärt som bekant. Betsy gillar inte laxsmaken på sin mat så jag tänkte att en julklapp med min kycklingsmak kan vara på sin plats. Vi syns snart darling!

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh lule! längtar tills nästa dejt!!
betsy