torsdag 10 december 2009

Min snygga brorsa




Idag har varit fruktansvärt långtråkigt. Åååå tomt på kontoret och själv fick jag sitta och uggla med ett dental tuggben halva dagen. Sedan kom matte och sa nu jädrar i min låda lilla katt blir det roligt. Och det hade hon rätt i. In kom en sjukt snygg herre, min bror Einar, från de norra förorterna (Mörön/Norrbotten) för att förevigas med årets bästa fotostuk - svart i svart. Han var ganska grinig och ignorerade värdigt mina inviter, men ack så spännande ändå. Se bara på hans blick vilken klok och världsvan mops han är. Lycka till med meriter och placeringar i helgens utställning!

5 kommentarer:

Anonym sa...

åh vilka snygga killar! lule när kommer du o hälsar på mig i källaren?betsy

Anonym sa...

Färdiglöpt? Jag längtar. Kommer i början på nästa vecka.

Mr lovaLule

Anonym sa...

Ser ju inte ut som brorsor direkt. Nä, mer som far och son. Hörru Lule, nog är du väl så "luftig" för att vara mops men vi här på Kornvägen tycker det är snyggt. Jag vill ju att du ska komma och hälsa på mig så att vi får rejsa lite. Hej så länge från Bark

Anonym sa...

Jag tycker att du Lule är mkt sötare,Einar är gubbigare.
Utställning är bara freakshow,så det ska du akta dig för.

Hälsning från
Einars husse

Lule sa...

Hmmm - smickrare där ;) Jag tycker att Einar är väldigt fin. Hoppas det gick bra på utställningen