lördag 9 januari 2010

Kaninmops

Test med overall och här kommer bevis. Ser ni dom fräsiga kaninerna på tyget. Som sagt så var passformen inget vidare då den har tillhört en liten tvåbening tidigare. Går ju att sy om såklart men jag vet inte riktigt om Samuel som var den som var inpackad i kreationen en gång i tiden blir glad åt det. Han kanske vill att den ska användas på eventuella framtida egenproducerade utan svans. Vi kom fram till att vi skippar den.

Något som var lite märkligt var att jag skuttade när jag fick på mig overallen. Var det månne kanintrycket som spökade? Ligga gick inte alls vilket endast beror på att det va för trångt - inte att jag är trög! Man kan undra om inte mattorna är tröga. Jag säger ju flera gånger - Det går inte att ligga, det går inte att ligga! Det hör väl ni också?

1 kommentar:

Anonym sa...

hm, det var det värsta. Jag vet inte vad jag ska säga, säger Anneli
Aikki säger att Lule har rätt att börja hävda utförandevägran med hänvisning till förnedrande uppdrag och därtill hörande paragrafer.