måndag 9 november 2009

Nu är det körigt...

Jo har lämnat mig här för tur till Danmark. Hon åkte med Greenpeace som nån slags aktivistfotograf. Jag är kvar i stan med en lindrigt sagt stressad Anki som ska få i hop allt med doktorsbesök hos Kerstin (i morgon - det blev uppskjutet) jobb,handling föräldramöten, protokoll som ska justeras mm mm. Jag överlever genom grannar som vabbar och extra minimattor som kommer hem tidigt. I morgon efter doktorn ska jag få va i studion fast Jo är väck. Jag hoppas Sivan är där... Jag hoppas bättre tider stundar med långa och konditionsgivande skogspromenader åter på schemat

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anki!
Tack för idag, det var riktigt trevligt att ses idag! Åh, va söt han är Lule! Kolla in Alfons här på youtube och glöm inte att ha ljudet på!
http://www.youtube.com/watch?v=-tgZfKsWMs8

Kram / Stina