torsdag 19 november 2009

Matte goes loco

Har börjat smaka på världen alldeles oerhört på sistone. Sträcker ut tungan så långt det går och liknar en myrslok och sen får den fladdra fritt ungefär 150 ggr. Problemet är bara att det håller på att göra matte vansinnig. Hon säger att jag utvecklat ett tics. och att det startade med det superbakteriedödande schampot som ingick i demod-behandlingen. Numera gör jag det typ hela tiden hemma, på bussen, i köket etc.
Någon som har tips eller hört något liknande?

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag gör också så men mest när matte röker, hon säger att jag är passiv nikotinist..fast de händer annars ibland också..om de kommer nån doft kan man ju alltid testa o se om den smakar lika gott som de luktar! betsy

Lule sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lule sa...

Fler gemensamma nämnare :) Jag tror det är bra att dom får höra att jag inte är ensam om det här - att dom kan se mig som "normal" även om jag önskar att dom var lugna med mina små egenheter ändå... I dag var det en dam som undrade om jag inte var lite mongo - vad kan man säga?

/Lule