torsdag 1 oktober 2009

Värdelöst vetande


Jag väger nu över 7kg. Har jobbat på att bygga muskler på sistone och de bara bam - sväller. Fick nytt foder i går. Vuxen. Så står det på påsen. Jag är vuxen nu. Fast matte skakar på huvudet. Hon säger att jag är en fjortis - i männsikoår. Vi tränar mest på att gå fint. I koppel och utan. jag tycker stora hundar är värda att skälla på lite grann. I fall att. Förebyggande liksom. Fast jag inte får. Man får inte skälla ut andra hur som helst. Det är svårt att förstå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Öh, våga inte komma till Luleå Lule. Min matte sätter dig i hundkurs omedelbums. Hon har en massa hundkurser och jag måste gå på dem hela tiden, och dessutom med olika människor i koppel. Men dom har alla fått korn på mina egna leksaker så jag gör som dom säger. Vi hörs hälsar Barken som inte får bajsa i parken.

Anonym sa...

Äh Lule, strunta i Bark. Kom till Luleå så kan vi dra ihop världens mopsrejs...
Vi kommer till Sthlm (igen) i december
// Beata & dom andra Mörömopsarna