fredag 15 maj 2009

Idolbilder


Världens sötaste mopsvalp! Så står det i Allers denna vecka. Sedan står och nu läser jag högt "... heter Lule eller Nirsans Lord Nelson. När han var bara fyra månader hade han redan legat på sjukhus eftersom han brutit handlovsbenet i ena baktassen när han klämde sig i en grind". Sedan är det bilder på mig när jag posar med brutet ben och när jag pussar på kändis-Oskar - han är den vackraste taxen i världen! Avslutningsvis två smålistor på älskar och hatar. Inget nytt under solen men jag tar det igen.

Jag älskar:
-kinkiga barn
-mitt lejon
-fransar av alla de slag

Jag hatar:
-pipleksaker
-mörker
-sura tikar som skäller på mig

2 kommentarer:

Gipsmattes syster sa...

Tjena sötis! Du var fin på bilden i tidningen. Från matte till Barkätaren från Old town.

Hanna sa...

Oskar hälsar och är mycket nöjd med att kallas den vackraste taxen i världen!