tisdag 27 januari 2009

Oledolyckan




Jag är olyckan Oledolyckan, akta dig för mig annars händere en grejjjj! Alla tår av på handlovsbenet där bak. Små stift och bandage med skena i tre veckor ska göra mig hel igen. Och de säger att jag läker bra för att jag är valp bara jag får mycket kärlek, närhet och lite knark. På djursjukhuset var de lättfällda. Hela personalen var och pussade på mig. Spelevink sa de. Bäst var dock att träffa matte&Jen och gnaga på sjalfransarna hela vägen hem. Hemma väntade E - vilken lycka. Den här struten är dock ett ofattbart fängelse.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men stackars lillebror-
aj aj aj
-fast du ser lite intressant ut med tratt och blått&vitt ben
Hoppas det läker fort
// Beata & gänget

Hanna sa...

Lilla stackars mopsen! Hoppas du piggnar till lite så du kan leka med stora farbror Oskar Tax i nästa vecka!