måndag 5 januari 2009

Hälsning från Greta!

I dag hittade jag en hälsning från Greta som kommentar på ett inlägg. Jag blev verkligen jätte glad. så här stod det;

Bonjour,
Här kommer hälsningar fråm emigranten. Sitter i mitt nya hemland och får plötsligt syn på er alla på internet. Gud vad roligt att se er igen! Här är det lajban,har fått nya kompisar , två hundar och tre katter. Hundarna är väl ganska okey men katterna är ju livrädda varje gång jag träffar dom. Så nu måste jag lära mig att klättra i träd annars så får jag nog aldrig prata med dem. Franskan kommer mer och mer, men det får ju ta en tid innan man förstår allt. Ha en riktigt gott slut och ett Gott Nytt År.

Greta
alias Lady de Winter

december 30, 2008

Greta! Om du läser det här kan du väl ge mig en adress så att jag kan skicka brev till dig också! Vive la France ;)

2 kommentarer:

Maja sa...

Bonsoir,
Ligger framför brasan och myser, älskar värmen inne för ute är det kallt och snöigt. Trodde jag lämnat sådant bakom mig. Självklart ska du få min adress. Men min matte visste inte att mopsar kan ha brevvänner! Men hon har börjat förstå att jag inte är som någon annan hon har mött i sitt liv. Men vi älskar varandra helt otroligt mycket. Det gör jag föresten med alla, trots att kärleken inte alltid är besvarad. Isa, min foxterrier kompis hon föredrar att vara ute i kylan med hästarna istället för att ligga framför brasan med mig, konstigt!

Min adress är
Greta Sundström
Haras de Coulonces
61160 Coulonces
France

Ska kolla brevlådan varje dag

Greta

Anonym sa...

Hejsan Lule & Greta
va kul om vi kan hålla kontakt på nätet- ibland bara måste man ju få "fnurra" av sig-
Hoppas ni har det bra
kram
Beata-skata
( jag har kommit på att man kan riva lite i tapeterna, och gnaga på stolsben & så... nu har dom köpt ngt väldigt illaluktande som sprayas här och där...)