fredag 9 januari 2009

Ingen jobbångest här



Inblick från min arbetsplats där jag kommer att utveckla mina kreativa upptågssidor & agera fotomodell under vardagarna. Här finns att göra. De har aldrig haft hund förut så utvecklingspotentialen är stor för min tjänst. Vilket eldorado av nya saker att gnaga på! Elsladdar, handväskor, frigolitskivor, stolar, gardiner, tofflor.. Får lura ut Jenny på bollspel när hon verkar ha stelnat i hop på kontorsstolen. Och Rickard är mest van vid katter så jag gör mitt bästa för att få honom att tro att jag är en sån. Vet dock inte riktigt om det lyckas... i sinom tid kanske. Gabriel tittade in och hade en ikea-påse full med trolleri tricks. Jag var hänförd och tvungen att sova på saken när han gått.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har verkligen ett ansvarsfullt jobb du Lule