söndag 21 februari 2010

Kvällspromenad

Styrketräningen fortsätter, snön trillar vidare från himlen. De spännande helgmarkeringarna som besökande hundar från stan gör hinner dessvärre begravas och vardagspromenaderna blir hemskt mycket slätare. Orkar pumpa 40min pass i vinterspår med vitt upp till översta halskotan. Damn vad jag kan impa nu om jag gör "krabban". Sover, äter, tränar i snön och inspireras av OS-medaljerna. Det klagas här i söder på det vita, men hade det antagit regnform hade jag haft en matte mindre. Skulle ha dött av depression i början på januari, en kvalificerad gissning.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja lössnön är ju rätt härlig ändå, om än lite kallt nu igen. men hellre de än regnslask! på fredag tvingar dom upp mig till fjälls igen, hoppas jag mest får ligga inne vid brasan! kram betsy