fredag 13 augusti 2010

Djur med fler än 4 ben

Blev stungen av en geting häromsistens i mitt krigsskade ben, öh brutna. Det var en oangenäm upplevelse. Rekommenderas inte. Efter det känns alla djur med många ben, fler än jag kan räkna som små hot. De aktiverar min inre katapult även om det är sovläge. Kanske kunde man önska sig en flarra Radar till 2-års dagen. Fram för en insiktsfri närmiljö! Insektsfri?
Oooo, jag sprang även in i älsklings Betty häromdagen. Bilder kommer inom kort. Mitt i morgonrusningen snurrade vi upp varandra.
En femåring passerade:
-Kolla mamma - tvillingar!
Sedan anslöt en liten gul moppe dessutom. Hens matte lät oss veta att runt 19.30 är det mops-/frallträff i Vita Bergsparken varje tisdag. Kan dock inte närmsta veckan, men vad sägs om en date där på två veckor?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Matte har haft häcken full me jobb så hon har glömt att kolla din blogg sen vi sågs! Men va sägs om nästa tisda? Alltså 31a? Puss Betsy

Anonym sa...

Det borde vara perfekt! Fick ändå förhinder denna. Jobbar och lämnar bil, man borde hinna en snabb alkoholhaltig och sedan ut i vitan.

-Lule

Anonym sa...

Ja de tycker ja låter bra!