söndag 2 maj 2010

Jobba jobba



Förra helgen var det finväder och jourarbete. Hjälpte matte att styra upp den rätta kärnfamiljskänslan i Tääääby. Åt Täby kommun i Hägernäs. Som en blandning mellan Skarpnäck och Hammarbysjöstad fast väldigt naturskönt. Jag hälsade på alla hundar som gick förbi också och morrade lite åt den här snygga mopskillen som syns i kanten. Han var yngre än jag och måste ha käkat anabola - hur skulle han annars ha hunnit om mig? Två åringen fyllde på matintaget och jag slickade rent. Då protesterade han å det grövsta. Skitunge.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha... och nu blir man lite sugen på att flytta till Täby också. Ack vad bloggläsande kan göra med en.

Anonym sa...

Man kan rapa lite på ungarna också. Det tycker dom är roligt hälsar Bark som lyckades sno en hel korvring häromdagen medans matte var ute och cyklade runt kvarteret och ropade på mig för hon trodde jag försvunnit. Lurad!