tisdag 21 juli 2009

Kalasrapport

Det blev ett hejdundrade kalas för mig. Både Mynta och kanintaxen Inez, aka Kompis, var här och festade om. Helt galet var det och någon av oss till och med kissade på mattan (jag vet att det inte var jag). Ett riktigt röjarparty kort och gott och Matte bossen sken som en sol, bjöd på det fina presentvinet och goda historier till det. Kanske är det så att det var lika bra som att fira i norrbotten. Något som hon ser som det absolut önskvärda. Hon har bestämt att nästa år blir det så - no matter what!

Här har ni kanintaxen Inez. Visst e hon fin!



Nu ska jag sova gott och riktigt länge...

7 kommentarer:

Hanna sa...

Å INEZ!

Hanna sa...

Det är inte så att man kan få kontaktuppgifter till Inez uppfödare? Om vi skulle behöva tillökning i taxfamiljen här i Malmö?

Hanna sa...

Hon är lik Lena Olin.

Anonym sa...

Det kan vi absolut fixa. Inez ska själv ha en kull, men när vet vi inte riktigt. Jag återkommer med mer specifik information i ärendet.

Eder tillgivna - Lule

Ps: Hon va väl benig in min smak, om jag ska vara helt ärlig

Anonym sa...

Lena Olin!

Hmmm... Ja men faktiskt! Väldigt vackra ögon.

Helena sa...

Vilken sötnos! Vet att det säkert är oförskämt att prata tax på en mopsblogg men jag får taxfnatt av vackra Inez! Är hon månne viltfärgad? Och hur gammal är hon?Har själv en korthårskanin-fröken som just nu snarkar högt med nobla nosen intryckt i mitt knäveck.

Anonym sa...

Helena!
Helt ok att skriva om tax här - Inez är en kär vän. Hon är tre år men huruvida hon är viltfärgad eller inte vet jag ej men om du vill så kan jag kolla upp det och höra av mig till dig om det. Hör av dig här i så fall...
/Lule