fredag 6 mars 2009

Släkten-är-värst-galleriet


Einar, min äldre bror, har producerat dessa båda töser (Tekla och Tuva) som första försök. Att mopsen är söt kan man väl tvista om. Sötful snarare. Hmmm, vad säger man om dessa båda unga damer? Man kan väl med enkelhet konstatera att fotografen inte tagit hänsyn till den mest fördelaktiga vinkeln.

Whatever - Mops is da shit och jag tycker att det är är en toppenbild! Fräckt snodd från Nordanvindens.com. Nu åker man väl dit fett för upphovsskyddat material men den chansen tar vi. Bilden måste spridas ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha det är väl ingen ide att man försöker då, när de misslyckade bilderna får mest uppmärksamhet.
Nu ska jag försöka få tag i en Instamatic(de var grejer det)sikta och tryck allt som rör sig har inbyggd oskärpa. Ingen risk att ni åker dit,jag kommer att förneka att jag tog bilden.
Mvh
Fotografen

Hanna sa...

Haha! FANTASTISK bild!